Jaarlijks organiseert de vereniging voor de jeugd  tot 16 jaar de Kalver Opfok Club (KOC). Ook kinderen van veehouders welke geen lid zijn van onze Vereniging kunnen hier aan deelnemen. Vriendjes en vriendinnetjes zijn ook van harte welkom. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd !

Bij deze keuring hoort een eindkeuring die jaarlijks plaats vind op de Farm en Country Fair te Aalten. Voor deze eindkeuring zijn er twee thuiskeuringen geweest waarbij twee jury leden aan huis komen keuren. Bij deze “keuring” is het de bedoeling dat je een parcourtje loopt waarbij verschillende handelingen (opstellen – van hand veranderen tijdens het lopen) gedaan moeten worden bij de presentatie van het kalf. Daarnaast hou je een boekje met de gegevens van het kalf bij. Dit boekje mag je naar eigen inzicht verfraaien met wat jij mooi vindt !

De start van dit alles zal zijn rond begin mei. Wil je jezelf opgeven? Voor meer informatie of om je aan te melden kun je ook altijd naar kantoor bellen.

Via de button opgave formulier KOC kun je je snel en gemakkelijk opgeven. Per deelnemer vul je het formulier in en kies je voor verzenden. Na het verzenden komt er een bevestigingsmail met hierin de opgave zoals deze door jullie is ingevuld.

Data KOC 2024

OmschrijvingDatum